متن های عاشقانه همراه با عکس...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : reza

 

یـه وقـتهـایـی دلــت مـیـخـواد یــه پـــرانــتـز بــاز کـنـی،

کـسـى کــه دوسـش داری رو بـــذاری تــوش !

بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدی ،

کـه مـبـادا دسـت احـــد الـنـــاسـی بـهـش بـرسـه ..!

برای دوست داشتنت محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستماگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،نگاهت می کنم


صدایت را می شنوم ...به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،و همیشه با تو هستم،

هر جا که باشی!......

آغوشت را برویم بازکن‎

تن خسته ام را نوازش 

درگوشم ازعشق بخوان‎

وقتی میگویی دوستت دارم به چشمانم خیره شو‎

من پاسخ هردوستت دارم را با بوسه ای پاسخ خواهم داد ‎

بگو دوستت دارم ‎

میخواهم بوسه بارانت کنم‎

درانتظاردیدنت ناامید نشسته ام

خاطراتت را مرورمیکنم

خط به خط

لحظه به لحظه

گویی که روبه رویم نشسته ای ‎

لبخند میزنی‎

پنهان می کنم از چشم هایت

دلتنگی را‎

راز ها را‎

راستی می دانی‎؟

انتظار کشنده است‎

مثل مرور هر لحظه ی خاطرات تو

تمام لحظه لحظه نبودنت ‎

پراست ازعطرحضورت‎

وقلبم سرشارازتوست‎‎

خاطراتت ازگوشه گوشه ذهنم سرک میکشند ‎

لبخند میزنم به رویای زیبایی که برایم می سازی‎

میدانم به یادم هستی‎

میدانم نگاهت مرا دنبال میکند‎

می دانم دریچه کوچکی ازقلبت رابه رویم بازکرده ای

می دانم مرا مثل گلدان کوچک اتاقت دوست میداری

کاش بودی ‎

ومن شعرهایم را وقتی که درچشمانت خیره مانده ام میخواندم‎

تولبخند میزدی ومن تمام احساسم را درنگاهت غرق میکردم

 


 


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

♫NADIA♫
ساعت13:24---21 خرداد 1393
میگم دوست دارم
ولی نگو تکراریه
شاید روزی نباشم که دیگه تکرارش کنم


حامد
ساعت17:07---20 خرداد 1393
خیلی بد است وقتی کسی کارش با شما تمام میشود رفتارش با شما تغییر میکند
http://mybirjand.blogfa.com


Ronak
ساعت20:03---19 خرداد 1393
سلام رضا وبت عااااااااااااالیه
خوشحال میشم بهم سر بزنی


شیما
ساعت18:16---2 خرداد 1393
دلت که گرفت
دیگر منت زمین را نکش...
راه آسمان باز است
پربکش...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان